Veneto Ricerche


Automotive’s future belongs to the after sales.

(Italiano) Progetti mirati sul post vendita hanno permesso di ottenere importanti risvolti commerciali.
Continua →

Veneto Ricerche at Assoservizi’s workshop on CRM.

(Italiano) Veneto Ricerche ha presentato una case history di un'azienda made in Italy al workshop di Assoservizi.
Continua →

Sales performance and customer sentiment: the BMW Italia project

(Italiano) Capire il sentiment del proprio cliente sta diventando un driver di fidelizzazione essenziale.
Continua →

Customer relationship quality: the added value 2.0

(Italiano) Chi riuscirà a identificare, profilare, e conoscere al meglio i propri clienti riuscirà ad emergere nel mercato.
Continua →

Knowing to compete : the role of CRM as an element of growth in sales

Veneto Ricerche will attend  SMAU in Milan with a speech entitled , “Knowing to compete : the role of CRM as an element of growth in sales .” Companies are asking ever more insistently how to make the best use of the tools they have.  They wonder about what steps they may
Continua →